Wydział Nauk Ekonomicznych SGGW w Warszawie

Wyniki wyszukiwania

" M31"
11 wyników
[1-20]

1. Economic Sciences for Agribusiness and Rural Economy, 2021
Fuga V., Horska E. DUAL FOOD QUALITY IN SLOVAKIA VERSUS EUROPEAN STATES: ARE CUSTOMERS CONCERNED? pdf
2. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Świetlik K. TRENDS IN BEHAVIOUR OF MODERN FOOD CONSUMERS IN POLAND pdf
3. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2020
Maciejewski G. Typy gospodarstw domowych ze względu na ich zachowania na rynku żywności pdf
4. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2020
Kondak A., Konior A., Tarczydło B. SELECTED UNDERTAKINGS OF SHARING TRANSPORT SERVICES BY CONTEMPORARY CONSUMERS: RESEARCH RESULTS pdf
5. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Góral J., Rembisz W. Marże marketingowe i wartości dodane w łańcuchu dostaw żywności w Polsce pdf
6. Zeszyty Naukowe SGGW w Warszawie - Problemy Rolnictwa Światowego, 2019
Jankowski P., Tul-Krzyszczuk A. The Impact of Innovation on the Global Competitiveness of Polish Meat and Dairy Enterprises pdf
7. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Ankiel M., Sojkin B. PURCHASE DETERMINANTS OF DURABLE GOODS FOR RESIDENTS OF LARGE CITIES IN POLAND pdf
8. Zeszyty Naukowe SGGW, Polityki Europejskie, Finanse i Marketing, 2019
Krawiec W. BUILDING A BRAND FOR THE CITY OF LODZ: MOTIVATING AND DEMOTIVATING FACTORS FOR MANAGERS OF CULTURAL INSTITUTIONS pdf
9. Zeszyty Naukowe SGGW - Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej, 2018
Zalega T. Deconsumption in consumer behaviour of Polish seniors pdf
10. Roczniki Naukowe Ekonomii Rolnictwa i Rozwoju Obszarów Wiejskich, 2018
Król K. Przystępność percepcyjna internetowych ofert turystyki wiejskiej pdf
11. Annals of Marketing Management and Economics, 2018
Amberg N. The role of Hévíz sludge cosmetics in beauty care at the Danubius Health Spa Resort in Hévíz with special regard to the Kaviczky products pdf